söndag 15 januari 2012

Ulrika

ulrika du är den som jag älskar du är den man kan lita på,det fins mycket jag drömmer om och som jag inte vill ska hända och en sak av dom är att du inte är min..!!
Dom här texterna är till dig ulle<3

Ett hjärta kan slå
 Ett hjärta kan brista
En vän kan man få
En vän kan man mista
Men i mitt hjärta finns Du gömd
För en vän som du
blir aldrig glömd....

Jag kan vara snäll,
men även elak....
Jag kan älska dig,
men även hata dej...
Jag kan stödja dej,
men samtidigt lura dej...
Jag kan bry mig mkt om dig,
men kan även strunta i dej fullständigt....
Jag kan vara din bästa vän,
men också vara din värsta fiende....
men du är alltid den jag älskar..!!

Jag älskar dig
Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så.

Min älskade vän nu ska du få se
Att du nästan alltid kan få mig att le

Vi har roligt vad vi än hittar på
Och det är nåt inte alla kan förstå

Till många olika ställen vi far
För vi har en relation de flesta inte har

Därför min underbara vän jag nu säger
Att du är den bästa av alla i världen





du fattar nog inte hur mycket jag älskar dig och du bor i mitt hjärta och mitt hjärta krossas aldrid för dig
jag älskar dig i allt du gör och mitt liv kommer vara under bart om du stötar mig på mina svåra läsvägar, pussar på mitt sår när jag blöder och kommer på begravningen när jag bör <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar